۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰

سرپرست فرمانداری قزوین تاکید کرد؛

یادگاری بد شوراهای شهر پیشین برای شهرداری قزوین

یادگاری بد شوراهای شهر پیشین برای شهرداری قزوین

قزوین- سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین با بیان اینکه شورای شهر باید از خود یادگاری خوبی برای شهر برجای بگذارد گفت: ورود چندصدنفر نیروی مازاد به شهرداری قزوین یادگاری بد شوراهای شهر پیشین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسن اسلامی صدر بعد از ظهر یکشنبه با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شورای شهر نهادی مردمی است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در همان ابتدای انقلاب پس از استقرار حکومت مردمی، ۹ اردیبهشت ماه دستور تشکیل شورا را صادر کردند که بسرعت این نهاد تشکیل شد.

وی افزود: شورای شهر در ساختار نظام اجتماعی کشور فرصت بی نظیری است چرا که اگر دولت، وزرا و استانداران بخواهند اقدامی انجام دهند باید فرایند طولانی قانونگذاری را طی کنند اما در شورا اجرای کار آسان‌تر است چرا که قوه قانونگذار و اجرایی در کنار هم قرار دارند و شاهد تسهیل قوانین هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین بیان کرد: اعضای شورای شهر و شهردار باید فرصت حضور در مدیریت شهری را در جهت توسعه شهر مغتنم بدانند، مطلوب این است که در هر دوره شورا و شهردار یک یادگار از آنها در شهر باقی بماند.

اسلامی‌صدر تاکید کرد: یادگار می‌تواند پروژه عمرانی ماندگار مانند خیابان سپه باشد، علاوه بر پروژه عمرانی، یادگاری اصلی‌تر ساختار شهرداری است که باید همچنان پویا، شفاف و پاسخگو باشد.

وی در پایان یادآور شد: یادگاری به جا مانده باید اقدام ماندگار و حسنه باشد اما در یک دوره مدیریت شهری، چند صد نیروی‌مازاد وارد شهرداری قزوین شد که همچنان بعد از گذشت سال‌ها به عنوان یادگاری سو از آن یاد می‌شود.
+

کد خبر 5767855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha